Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Susanna Carlsson - 3 februari 2011 12:27


Tillbaka på hotellrummet och äter en snabb lunch mellan lägenhetsvisningar. Då kommer städerskan och ringer på och börjar städa här inne. Så kommer hon fram till mig vid datorn och ger min handväska till mig, pekar i hallen sen på handväskan och säger No,No!!!! och skakar på huvudet.

Tydligen får jag inte ha den där. Iaf inte när hon städar, vilket jag kan förstå för hon lämnade dörren öppen....men stäng den då...hehe.


Jag fick se två lägenheter nu på morgonen. Den första var den vi ville ha typ, hur bra som helst och jag tänkte att det är alldeles för bra för att vara sant.

Vilket det var.

Hon som bodde där skulle inte flytta för än i slutet av mars och att sitta på det här hotellet i två månader till finns inte. Visade sig att hon som var ansvarig för visningen hade gjort bort sig lite, var inte meningen att hon skulle visa den för mig eftersom den inte är tillgänglig för än om två månader.Men det var kul att ha sett för den var verkligen kanonfin.

Sen fick jag se en till lght, den hade potential men behövde en hel del "freshing up to do". Färg som flagnade i alla rum i stort sett och badrummet hade känsla av en fjällstuga. Ni vet med träpanel på väggarna. Man undrar.....WHY!!! But WHY!!!


Ska iväg igen om ca 20 min och möta upp med kvinnan från lägenhetsagenturen och kolla fler lägenheter och då kommer Johan möta upp oss också. Blir lättare när han är med så vi kan prata lite om vad vi tycker om stället på plats ist för att nån av oss visar den andra en bild och frågar, "Vad tycker du?"


Får se om jag kan lägga upp några bilder på alla lägenheter vi får se idag. Ska bli spännande att se om vi väljer nån.

Ovido - Quiz & Flashcards