Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

Rubrik saknas

Av Susanna Carlsson - 1 juni 2012 13:36

Tack ni två....som skrev att ni faktiskt vill att jag ska fortsätta skriva.

Jag uppskattade det väldigt mkt faktiskt.

Men jag orkar inte, kände hela tiden att jag var tvungen att ta kort och lägga upp här och sätta mig och skriva och jag är nog inte den presonen som måste visa upp hela mitt liv på nätet.

Gjorde det för att det var kul i början, började faktiskt skriva tack vare min mamma :-)

Men nu lägger jag ner.

Samtidigt var ju detta lite av en fristad från facebook, för fan vad folk lägger upp massa skit där.

"Nu är jag hungrig"

"Nu har jag ätit"

"Mitt barn har lärt sig på på pottan"

"Båda barnen har diareé och kräks"


På rikigt, folk vill inte veta sånt för det är äckligt.

Och vem bryr sig om nån är hungrig, trött, mätt, törstig osv. Det är ganska basic instinkter, måste man skriva om de på fejan?


Visst, man kan låta bli att läsa men för mig som är utomlands är det ett bra sätt att hålla kontakt med sina vänner.


Ja ja, man vet aldrig. Jag kanske tar upp bloggen igen nån gång. Kul för mig också att läsa i efterhand om vad jag gjort. För jag och mitt minne är ju inte direkt synkade.


Ha det bäst tout le monde, så kanske vi hörs igen


Bisous


 
 
Ingen bild

Sara

2 juni 2012 14:50

Söta lilla du,de här var ju min fristad oxå..då fick ju jag höra va du äter för gott å gör för roliga saker! ;) Nu måste jag alltså tillbaka till facebook och slemproppar å kräkor... bajskorvar och förkylningar..Suck!

Men jag har full förståelse för att du inte orkar,Är dock impad av ditt engagemang, hörs på telefon istället! Puss på dig underbara människa!

Susanna Carlsson

14 juni 2012 09:14

Puss på sötis!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna Carlsson - 5 maj 2012 11:24

Ledsen att jag är en dålig bloggare, jag har och kommer fortsätta ta time out från bloggandet ett tag. Får se om jag återkommer.   //S ...

Av Susanna Carlsson - 21 april 2012 11:41

Vad hände med vädret?  Vi hade 23 grader och sol och nu regnar det och är typ 9 grader. Me not like.   Jag känner hela tiden att jag ligger efter när det gäller att blogga men sånt är livet. Förra helgen var Erik och Elin här. Erik och Johan ...

Av Susanna Carlsson - 12 april 2012 21:06

  Kom hem igår från vår minisemester. Vi åkte i fredags till Genève och mötte upp Karl och Sandra. Johans bror med sambo. Sen åt vi middag med dem och Sandras farmor som bor där. Vi spenderade natten i Genève och sedan satte vi kurs mot Anduz...

Av Susanna Carlsson - 4 april 2012 22:01

Har nu äntligen kommit hem efter några dagar i Madrid. de första dagarna var kanon, vi var i Tuledo bland annat, Madrids medeltida huvudstad. Var supermysigt, började lite kallt men sen kom solen fram och det blev jättevarmt.   Testade solhat...

Av Susanna Carlsson - 31 mars 2012 08:51

Efter en tvåtimmas flygning med ungefär 75 fjortisar, en väldig stank av fotsvett och flygande snickers så är jag nu i Madrid. Sen fick jag ta metron, tre byten, tills jag äntligen var framme och fick pussa på min älskling. Han åkte hit redan i ons...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards