Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Susanna Carlsson - 8 februari 2011 18:55


Tanken idag var att jag skulle vara hemma och plugga och försöka bli av med min förkylning.

Det gick sådär. Jag pluggade några timmar på morgonen, sen mötte jag upp Emelie och Per och åt lunch, hämtade min påse som jag hade glömt i barnvagnen och sen skulle jag åka hem. Men det var ju roligare att gå lite på stan och umgås med mina vänner eftersom jag inte träffar dem så ofta så det gjorde jag. Köpte en klänning och även ett klädesplagg till min älskade systerson som jag ska skicka på posten. Kan ju inte säga vad det är av uppenbara skäl :-)


(Taskig bild men...) Detta är tydligen 2011-års bröllopsmode. Någon som är sugen på att gifta sig i år kanske?!?!?!

 


Har pluggat några timmar till nu i alla fall så det känns bra. Ska lyssna på en web-lektion och sen får jag hoppas att Johan kommer hem snart.

Ovido - Quiz & Flashcards