Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Susanna Carlsson - 14 februari 2011 10:39

Min egen lilla recension av Black Swan.

 


Den handlar om en tjej i NY som jobbar som balettdansös, hennes mål att få den stora rollen och att kontrollera allt hon gör till perfektion.

Natalie Portman gör rollen jättebra, hon är verkligen en duktig skådespelerska.

Filmen var däremot lite för kaotisk för mig. Det var psykiska problem, mycket närbilder på fötter och att klippa naglarna.

Ni som känner mig vet att fötter är i stort sett nått av det äckligaste jag vet så det var kanske inte filmen jag hade valt att se om jag visste om det ;-)

Det var ändå kul att ha sett den, det var första gången jag var på bio i Paris. Tydligen så får man inte välja plats när man bokar utan det är free seating. Detta visste ju inte vi så vi hamnade på andra raden men det gick bra ändå. Bra att veta till nästa gång.


Ovido - Quiz & Flashcards