Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Susanna Carlsson - 27 mars 2011 10:02

Vaknade tidigt idag trots att det hade varit skönt att sova några timmar till men det gick inte.

I fredags när jag hade varit hemma hos min klasskompis och käkat indiskt så tog jag och två killar i klassen och delade på en taxi hem. Alla bilar blev då stoppade i en korsning av polisen för det var massa folk som skulle förbi.

Det visade sig vara nån slags karneval där massa folk är ute efter midnatt och åker inlines.....

Blev inte en jättebra bild med det var kanske 200 personer som åkte inlines och sedan kom det några på cykel också.

 


Igår gick vi på stan på eftermiddagen. Johan behövde uppdatera sin garderob så han köpte nya skor, en ny vårjacka, ett par byxor och en tröja. Vi satt på en uteservering och åt lunch och jag sa att snart kommer det börja regna. Sen gick vi in i en butik, kommer ut och det ösregnar. Så när vi kom hem var vi som två dränkta katter då vi inte hade några parraplyer med oss.

Då fixade vi varm choklad med vispgrädde och spelade Backgammon. Himla nice.

På kvällen gick vi ut och åt på vår favvo-tapas-restaurang. De har nog världens godaste sangria där.

 


Vi åt paella till huvudrätt, mumma!

 


Sen vinglade vi hem i natten. Vi delade på en flaska vin och det krävs ju inte så mycket för att jag ska känna av det.

Idag tror jag planen är att käka frukost och sedan inte göra ett smack. Får se hur lång tid det tar innnan jag blir rastlös :-)

Ovido - Quiz & Flashcards