Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Susanna Carlsson - 20 mars 2011 11:34

Musik och god mat, det är det som behövs.

Jag har inte insett att jag saknar musik, jag gick alltid och lyssnade på musik förut och sjöng i kör och det fick mig att må så bra.

Kommer ihåg att jag brukade ringa Maria efter att jag varit och sjungit och hon sa att jag alltid prade och skrattade och var sååå glad efter att jag varit och sjungit.

Har fixat en iPhone nu så jag kan lyssna på musik igen. Min MP3-spelare jag haft har inte varit något att hänga i granen. Batteritiden var ungefär tre timmar. Värdelöst!

Men nu jäklar, Spotify och iTunes på mobilen och ett par nya shyssta headphones så kommer jag gå till och hem från skolan och gå och sjunga för mig själv.

Vi var ute och sprang i morse innan frukost och då lyssnade jag på musik i min nya mobil med mina nya lurar, fy fasen så bra.


Igår gjorde vi både färskpressad juice och en hallonsmoothie till frukost


 


I fredags gjorde vi pizza, riktigt gott. Och så lite rödvin till det så somnade vi gott sen

 


Mår lite bättre nu och det är himla skönt. Kanske kommer gå lite upp och ner men det blir nog bra till slut. Ångrar verkligen inte att vi flyttade hit och att jag gör detta ihop med Johan.

Idag är det underbart vårväder i Paris, försöker få med Johan ut på en promenad. Det går sådär....

Ovido - Quiz & Flashcards