Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Susanna Carlsson - 1 mars 2011 15:36


Kylen anlände. Har inte satt på den än för man måste vänta i fyra timmar, skönt, trodde det var 24 timmar. Men den har så fina repor och fläckar på sig. Asså man undrar. Hur kan det alltid bli såååå fel i det här landet. Jag hade inga förväntningar what so ever, jag var lite impad att de dök upp faktiskt. Men de krossade mina icke existerande förväntningar ändå.


Blev tre stora säckar med emaballage för det kunde de inte ta med sig. Tack så mkt!!

 


Inget dåligt märke heller, och det finns två

 


Så här ser den ut nästan uppackad. Behöver lite hjälp att få bort emballaget under

 


Blir väl en tur till till Conforama och fråga vad som händer nu.


Har bokat biljetter till Angers. Ska åka dit i helgen och hälsa på Emelie och Per. Emelie var snäll och hjälpte mig att boka då det inte är helt lätt på franska. Men jag tror jag kan det nu så det är bra till nästa gång. Ska bli jättekul att åka dit.


Fick tillbaka min fjärde inlämningsuppgift i logistiken idag, fick godkänt med en gång utan att behöva göra om och göra rätt. Känns fantastiskt bra. Har en inlämningsuppgift kvar och sedan ett PM-arbete som jag ska göra tillsammans med en tjej som också går denna kursen. Vi ska träffas imorgon, på Skype.

Väldigt modernt :-)

Ovido - Quiz & Flashcards