Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Susanna Carlsson - 9 mars 2011 20:38


Innan vi flyttade till Paris så rensade jag. Allt!!

Kläder, saker i köket, i badrummet osv.

Jag gav bort säkert 15 påsar med kläder och skor till välgörenhet och jag slängde även en väldig massa konstiga saker som jag undrade varför jag hade.

Jag packade även ner en del och ställde i mitt förråd.

Flyttfirman kom och packade allt som skulle med och efter en jäkligt lång månad på hotell fick vi äntligen flytta in och det första jag får höra är:

"Hur i helsike kan du ha så mycket grejer och så mycket kläder?"


Så det var bara att börja rensa igen.

Imorgon kommer det en organisation och hämtar upp kläder man vill ge bort och det var bara att ställa det innanför porten så tar de det.

Jag bar ner säkert nio påsar till med kläder som jag verkligen inte använder.

Hur många myströjor behöver man egentligen?

Jag slängde världens fulaste mysbyxor och har börjat använda mina träningsbyxor som mysbyxor.

Inte så att jag går på gym ändå och nått måste jag ju använda de till :-)

Ovido - Quiz & Flashcards