Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Susanna Carlsson - 27 augusti 2011 09:14

Att börja jobba gör verkligen att allt förändras.

När jag pluggade kunde jag ju gå och handla mat, tvätta osv i stort sett när som helst.

Nu har jag knappt tid att laga mat när jag kommer hem. Om det ens finns nån mat hemma.

Denna veckan har varit galen. I måndags var carolina här, i tisdags träffade jag Karin, i onsdags var jag och Johan hemma hos en kille jag pluggade franska med och några andra från klassen var också där. I torsdags var första dagen jag kunde lägga mig i soffan, medans jag tvättade vilket inte hade gjort på....länge, och slappna av lite.

Igår fredag var jag lätt frustrerad när jag kom hem från jobbet så jag gick ut och sprang.

Mitt jobb är inte helt lätt och speciellt inte när den som skall lära upp en är försvunnen hela tiden och man sitter där själv och vet inte hur man skall göra.

Jag har jobbat på E/// länge men inte med finans.Så jag behövde jobba bort lite blandade känslor genom att springa bort dem.


Sen var jag och Johan och åt på en restaurang som ligger i byggnaden snett mittemot våran, som vi aldrig varit på förut och som vi aldrig kommer gå tillbaka till, och sedan gick vi hem och jag somnade kl 23.

Väldigt mkt party :-)


Har inte hunnit ta några bilder, ledsen för det. Tänkte försöka få med mig kameran när jag går ut idag.


Ha en underbar helg allihop

Ovido - Quiz & Flashcards