Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Susanna Carlsson - 6 augusti 2011 22:43


För att vara helt ärlig så har jag gett fullkomligt fan i att blogga de senaste tre veckorna. Både pga att jag inte orkat och pga att vi inte alltid haft så bra tillgång till internet.


Men nu är vi tillbaka i Paris iaf, väldigt blandade känslor där.

När världens bästa systerson sitter runt mig som en apa och säger att han inte vill att jag skall åka och att han vill åka med i Paris då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Jag som inte direkt är världens blödigaste människa i vanliga fall, men den lilla människan får mig att bli totalt labil.


Nu blir det till att ta tag i livet igen, tillbaka till vardagen och jobbet. Hann ju inte jobba så mkt innan vi åkte till Sverige.


Godnatt Sverige och världen och hoppas ni har en roligare lördagskväll än att packa upp en resväska och lägga kläder i garderober och tvättkorg ;-)


(Kommer bilder från semestern snart)


Ovido - Quiz & Flashcards