Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Susanna Carlsson - 23 augusti 2011 22:25

Dålig på att blogga, jag vet. Ska bli bättre.


I helgen hade vi en kompis till Johan här på besök, Stephanie. Han lärde känna henne på PNG (Papa Nya Guinea). Hon är från Australien. Hon var och hälsade på några kompisar i London som de ursprungligen också lärde känna från PNG.

Helskön tjej verkligen. Så i fredags var vi ute och åt med henne och en kvinne till, Paula, som de också kände från PNG som ursprungligen var från England men bodde i Montpellier.

Steph till vänster, Paula till höger

 


Det blev en del dricka den kvällen men vi hade himla roligt.

På lördagen var jag och Steph och shoppade hela dagen. Eller hon stod för större delen av shoppingen. Jag köpte en klänning och en kofta.


       

När vi kom hem på eftermiddagen fick vi skölja fötterna i sikallt vatten, länge. Herregud vad svulna fötter vi hade. Det är skitjobbigt att shoppa när det är över 30 grader ute. Har varit jättevarmt senaste dagarna :-) Me like!!!

På kvällen lagade Steph mat och min kompis Puneet och hans fru Amarja kom över och åt och vi drack vin och spelade plump. Jäkligt rolig kväll.


På söndagen käkade vi brunch och sedan gick vi längst med Champs Elyses. Det ska ju göras när man har gäster och det är ju himla fint där. Vi var även vid Eiffeltornet även om vi inte åkte upp. Har fortfarande inte gjort det.

Så jäkla mycket turister.


På kvällen på söndagen åkte Stephanie tillbaka till London till kompisarna där.


Igår måndag, var Carolina här och käkade middag och det åskade som fasen. Gissar att många kanske sett Johans bilder på fejan men jag älskar denna

 


Idag träffade jag Karin efter jobbet. Vi käkade sushi och försökte shoppa lite. Maten gick bra, men vi shoppade ingenting.

Sen var vi ute och sprang när vi kom hem. Himla skönt och galet varmt.


Nu ska jag sova

Godnatt



 

http://www.hotellörebro.nu/

Ovido - Quiz & Flashcards