Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Susanna Carlsson - 29 juni 2011 11:14


Det har varit lite varmt här de senaste dagarna. Har väl peakat på 37 sådär. Ungefär som att stå mitt inne i en hårblås.

Men som svensk får man inte klaga men jag håller mig i skuggan faktiskt. Det går inte annars. Men jag måste ändå säga att jag älskar det. Att gå omkring i sommarklänningar och skjorts o linneäven på kvällarna och inte frysa. Det gör ju folk i Sverige också men inte jag. Jag fryser alldeles för mkt för det. Så detta är så sjukt nice.


Köpte en AC som vi hade på igår kväll innan vi skulle somna. Lät lite för mkt för att ha på den när man sover, då sover man inte, men den kyler ju ner rummet duktigt innan så man somnar. Jag har inga som helst problem att sova i värmen, men min kära sambo har ju det. Så jag låg med täcket upp till näsan igår medans han låg uppe på täcket o hade fullt blås på AC´n o njöt.


Ikväll ska vi ha mexican night här. En kille som gick i samma klass som mig på förra kursen ville bjuda klasskompisarna på mexicanskt, han är mexican :-) Och hans ställe är så litet så han frågade om vi kunde vara här. Självklart!!

Så det lär bli livat, och han gör världens godaste guacca.


Ska ta lite bilder om jag kommer ihåg och lägga upp.

Ledsen att jag inte är så frekvent på bloggen, så mkt händer det inte att jag kan blogga varje dag.


Men nu är det iaf bara idag och imorgon kvar i skolan och sedan på fredag händer det grejer. Några vet redan men jag har inte sagt nått officiellt än för jag har inte signat nått än. Men så fort det är signat så ska jag berätta.


Ha en skön onsdag

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards