Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Susanna Carlsson - 17 juni 2011 16:38


Igår kväll kom Johans mamma och syster hit, himla nice. Jag gick med de på stan en stund i morse och sedan drog jag till skolan. När jag kom hem låg de och tog en tupplur. Den pågår fortfarande.


Johanna, en tjej från Ericsson i sverige är här och jobbar denna veckan så vi har hängt en del på kvällarna. Hon är störskön så det är roligt och Johan jobbar så sent så honom ser man ju aldrig.

Vi var alla tre på bio häromdagen, 21,30 bion. Ja, I say no more..

Men vi såg Hangover 2, eller som de "översatt" den till i Frankrike "Very bad trip 2". Varför kunde den inte bara ha orginaltiteln? Muppar!!!!

Den var okej. Lite mycket kanske men helt klart sevärd.


Ikväll är tanken att vi skall ut och äta och sedan kanske gå ut på nått uteställe. Får se hur det blir. Johan skulle åkt från jobbet kl 15, klockan är nu halv fem och det är tydligen kris på hans jobb så han är fortfarande kvar. Så honom lär vi väl få se vid 22-tiden ikväll. Som vanligt.


Ska se om jag också kan ta mig en eftermiddagslur så jag orkar gå ut ikväll.


Ha en skön helg!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards