Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Susanna Carlsson - 30 juni 2011 09:18

Igår kom Jamie över och lagade mexicansk mat. Jag var andrakocken och jag var tydligen väldigt bra :-)

Vi lagade salsa, guacca, gjorde fajitas, blandade margaritas, det dracks även tequila shots, öl, GT och lite andra drinkar.


Förberedelser


 


     


Väldigt god mat måste jag säga och vi gjorde helt galet mkt gaucca som nästan är slut. Min största kastrul, hade ingen skål som var så stor, var nästan full med guacca när vi hade gjort den. Har bara en liten skål kvar idag. Skall njuta av den. Har mat kvar så jag får en riktigt god lunch idag, blir nice.


Soligt

   


Johan kom hem "tidigt" 20,30. Var himla kul att han kunde vara med.


     


Kocken och andrakocken :-)

   


Jo jag får berätta nu för igår signade jag mitt kontrakt. Imorgon fredag börjar jag på mitt nya jobb på projektkontoret på Ericsson här i Paris. Jag kommer inte jobba med Johan, helt annan avdelning, som tur är :-)

Jag kommer jobba med finans, helt annan roll än vad jag hade tidigare. Den nya rollen heter PSP, och det ska bli så roligt att börja jobba igen, få nått att göra på heltid och att tjäna egna pengar.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards