Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Susanna Carlsson - 19 oktober 2011 20:22

Första dagen på länge jag är hemma och inte gör nått efter jobbet. Var tvungen att tacka nej till att gå ut och käka med några på jobbet och röka vattenpipa, lite kul, men jag är så trött.

Johan är i Maroco sedan i måndags, kommer hem imorgon som tur är. Sakanar honom massor. Insåg i morse att jag inte gillar att sova själv.

En natt kan vara lite skönt så man kan breda ut sig över hela sängen, men imorse kände jag mig alldeles ensam.

Han verkar ha det bra iaf, på nått nice ställe och hade suttit och jobbat halva dagen på nån terass. Livet är hårt som chef :-)

I måndags var vi på stan lite, köpte en liten väska man kan ha när man går ut och ett halsband, ska försöka komma ihåg att ta kort o lägga ut.

Igår var vi på game night hemma hos Puneet. Jag tog med mig Johanna och så var Besim där också. Jag har pluggat med båda grabbarna. De är himla bra killar verkligen. Amarja, Puneets fru, var också hemma men hon spelade inte. Vi körde texas hold´em, det är jättekul men jag är rätt dålig :-)

Puneet vann och Johanna kom tvåa.


Nu är klockan 20.26 och jag ska gå o lägga mig. Mina ögon går i kors.

God natt

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards