Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

Rolig helg

Av Susanna Carlsson - 10 oktober 2011 21:12

I lördags var vi på marknad. Jag, Johanna och hennes kompis Patrik som var här och hälsade på.

Det var en antikmarknad där de hade allt man kan tänka sig och det var snordyrt.

Utanför själva marknadshusen så stod det ju självklart då alla andra och ville sälja sina grejer, mer som en loppis. Där hittade man allt verkligen.

Men det gjorde inte så mkt att det var så dyrt på antikmarknaden för det var så kul att bara gå och titta.


Världens bästa Johanna

 


Ordentliga träskor


   


Lilla vovven fick vara med på marknaden också

 


Här hade de gjort broscher i form av olika grönsaker och frukter och sålde. Jag menar vem vill ha en champinjonbrosch ihop med en vitkålsbrosch? Då har man sig en hel sallad

   


Golvet var väldigt coolt där inne, var massa träklossar typ.



   


På kvällen var jag och Johan på burleskshow. Det var himla kul. Inte på Moulin Rouge, utan på en mer lokal teater eller vad man ska säga. Det var burleskfestival i helgen i Paris.

Efter det mötte vi upp Johanna och Patrik. De käkade och vi joinade dem och drack en massa rödvin. Sedan gick vi hem till oss och, de andra drack calvados och, kollade ljusspelet på Eiffeltornet.

Det blir liksom aldrig tråkigt.


I söndags låg jag i soffan hela dagen med en påse ostbågar på magen. Tack Malin Tolvers för dem. De var väldigt goda.

Var lite seg som man kan vara på en söndag så det hände inte mkt. På kvällen gick vi ut och mötte upp Johanna och Patrik, igen, och käkade middag med dem. Satt på en uteservering och åt. Himla mysigt.

Sen hem och sova.


Idag blev det tacos till middag. Var ett tag sedan så det var himla gott.

Nu ska jag sova.

Godnatt!!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna Carlsson - 1 juni 2012 13:36

Tack ni två....som skrev att ni faktiskt vill att jag ska fortsätta skriva. Jag uppskattade det väldigt mkt faktiskt. Men jag orkar inte, kände hela tiden att jag var tvungen att ta kort och lägga upp här och sätta mig och skriva och jag är nog i...

Av Susanna Carlsson - 5 maj 2012 11:24

Ledsen att jag är en dålig bloggare, jag har och kommer fortsätta ta time out från bloggandet ett tag. Får se om jag återkommer.   //S ...

Av Susanna Carlsson - 21 april 2012 11:41

Vad hände med vädret?  Vi hade 23 grader och sol och nu regnar det och är typ 9 grader. Me not like.   Jag känner hela tiden att jag ligger efter när det gäller att blogga men sånt är livet. Förra helgen var Erik och Elin här. Erik och Johan ...

Av Susanna Carlsson - 12 april 2012 21:06

  Kom hem igår från vår minisemester. Vi åkte i fredags till Genève och mötte upp Karl och Sandra. Johans bror med sambo. Sen åt vi middag med dem och Sandras farmor som bor där. Vi spenderade natten i Genève och sedan satte vi kurs mot Anduz...

Av Susanna Carlsson - 4 april 2012 22:01

Har nu äntligen kommit hem efter några dagar i Madrid. de första dagarna var kanon, vi var i Tuledo bland annat, Madrids medeltida huvudstad. Var supermysigt, började lite kallt men sen kom solen fram och det blev jättevarmt.   Testade solhat...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards