Alla inlägg den 16 december 2011

Av Susanna Carlsson - 16 december 2011 21:37


I tisdags fick vi äkta svensk glögg och pepparkakor på jobbet, fint av dem.

Det var lite mysigt faktiskt, och så hade de satt på julmusik på svenska. Det står ju i pannan på mig att jag är svensk så alla på jobbet som itne känner mig som stod där och drack glögg liksom nickade och log lite mot mig, hehe.


På kvällen bakade vi lussebullar. Jag, Johanna och Mattias, en kille från Sverige som joinat oss här i Paris.

 


 



 



Det avslutades ju mindre kul, med att jag brände mig och lade en hel plåt med lussekatter som skulle in i ugnen på gräddning, upp och ner. Men de gick att rädda, blev inte så snygga bara.


I onsdags jobbade vi sent, igår tosdag var en sån dag som man bara gör massa ärenden, går till posten, till mataffären, till apoteket osv.


Idag var Johanna, jag och en tjej från Grekland som heter Georgia på AW. Det har jag inte gjort sen jag bodde i sverige. Var trevligt, två drinkar, lite mat o sedan hem.

Nu är jag trött, blir en lugn fredag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards