Alla inlägg den 15 december 2011

Av Susanna Carlsson - 15 december 2011 19:33


Tiden rusar iväg och jag är kass på att blogga.

Men iaf, i helgen var Sara och Marina här. Så underbart att se dem igen. På fredagen lyckades de ta sig hem till mig och blev inslläppta av vår "gardienne" och sedan begav de sig till Louvren. Så när de kom hem igen stod jag och gjorde vin chaud, Frankrikes svar på glögg fast det är mkt godar eän glögg tycker jag.

Var så stolt över mig själv att jag gjorde det och sedan lagade vi mat och drack vin och somnade kl 22.

Helt färdiga allihop.

På lördagen gav vi oss ut på stan och shoppade lite. Grymt mycket folk.

På kvällen var det utgång, Johanna kom över och vi hade lite förfest hos oss.


Jag och Marina gör oss iordning, gick inte jättefort

 


O så världens snyggaste Sara


 



Massa snyggingar hemma hos mig


 



Fördans

 



FROMAGE!!!!


   



Sen gick vi till ett ställe som heter VIP room och dansade och hade fantastiskt kul. Vi kom hem kl 5 på morgonen. Dagen efter var planerna att vi skulle turista hejdlöst. Förstår inte hur vi tänkte där.

Det blev soffläge hela dagen, men det är kanon för då måste de komma tillbaka :-)


Saknar dem redan. Tur att man har sina vänner!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards