Direktlänk till inlägg 17 november 2011

Det närmar sig

Av Susanna Carlsson - 17 november 2011 22:13


Var bara tvungen att lägga ut två bilder jag tog på vägen hem. Har varit och käkat med två tjejer jag pluggade med. Konstigt när man inte har sett nån på länge, hur man inser att man saknar en person. Revital, underbar person från Israel, har inte sett henne på alldeles för länge och jag insåg att gud vad jag har saknat henne. Varför umgås inte vi oftare? Så vi ska jobba på det.

Var iaf och åt vietnamesisk soppa och vårrullar med Revital och Mikaela, en svensk tjej som skall flytta hem till Sverige igen nu i slutet av november.

Men det jag tog kort på var julpyntningen utanför ett stort köpcenter på Place d´Italie.


   



De vet verkligen hur de ska göra. Jag tyckte det var lite fint faktiskt. Börjar känna att det är okej att börja julpynta nu, för butiker och så. Kommer inte hända hemma hos mig än.


Om ens alls. Detta kommer bli första julen som jag inte kommer spendera med min familj. Jag och Johan blir kvar i Paris, det är ju bara en vanlig helg, vi är inte lediga den 26:e som i Sverige och jag lovar att vi skulle bli fast på nån flygplats. Som förra året när de stängde CDG o Heatrow för att det hade snöat 2 centimeter. Det orkar vi inte.

Men vi kommer liksom väga upp det när vi åker till Sydafrika den 2 januari i 12 dagar.

Min absoluta drömresa, vi ska de sista tre dagarna åka till Kreugerparken och åka på safari. Heeelt galet!!!

I can´t wait!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna Carlsson - 1 juni 2012 13:36

Tack ni två....som skrev att ni faktiskt vill att jag ska fortsätta skriva. Jag uppskattade det väldigt mkt faktiskt. Men jag orkar inte, kände hela tiden att jag var tvungen att ta kort och lägga upp här och sätta mig och skriva och jag är nog i...

Av Susanna Carlsson - 5 maj 2012 11:24

Ledsen att jag är en dålig bloggare, jag har och kommer fortsätta ta time out från bloggandet ett tag. Får se om jag återkommer.   //S ...

Av Susanna Carlsson - 21 april 2012 11:41

Vad hände med vädret?  Vi hade 23 grader och sol och nu regnar det och är typ 9 grader. Me not like.   Jag känner hela tiden att jag ligger efter när det gäller att blogga men sånt är livet. Förra helgen var Erik och Elin här. Erik och Johan ...

Av Susanna Carlsson - 12 april 2012 21:06

  Kom hem igår från vår minisemester. Vi åkte i fredags till Genève och mötte upp Karl och Sandra. Johans bror med sambo. Sen åt vi middag med dem och Sandras farmor som bor där. Vi spenderade natten i Genève och sedan satte vi kurs mot Anduz...

Av Susanna Carlsson - 4 april 2012 22:01

Har nu äntligen kommit hem efter några dagar i Madrid. de första dagarna var kanon, vi var i Tuledo bland annat, Madrids medeltida huvudstad. Var supermysigt, började lite kallt men sen kom solen fram och det blev jättevarmt.   Testade solhat...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards