Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Susanna Carlsson - 10 februari 2012 18:42


Dagen efter pokerkvällen möttes vi alla upp igen, i Montmartre och tog en crepe. Alla utom Johan som vårdade sin förkylning.


Så här ser Mattias och Emelie ut på riktigt :-)

 


Patric och Johanna och nån argsint red head

 


Vi var på ett jättemysigt ställe där det satt lappar överallt, på väggar och tak

 


 


Japp, brännan i ansiktet är definitivt borta :-(

   


I veckan har det väl inte hänt jättemycket. Har varit och tränat två ggr. Planen är att jag ska gå till gymmet imorgon på morgonen också, innan de andra vaknat.

Har varit ute och ätit med några från jobbet samt några som varit här från Ericsson i Kista osv.

Igår kom Hjalmar och Annika hit. Vi var och hämtade dem på CDG. Sist blev deras flyg inställt och nu var det strejk så vi trodde kanske inte att det skulle komma denna gången heller. Men de kom fram, dock en timme försent.

Kom inte i säng för än kl 1 i natt så jag var lite trött på jobbet idag.

Trots att vi kom in 9,10 så var jag ändå först i min grupp på jobbet. De är inte morgonpigga fransmännen, eller greken :-)


Ikväll ska vi ut och äta på vår favvo italienare. Ska bli nice.

Bon week end tout le monde!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards