Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Susanna Carlsson - 5 februari 2012 10:26

Where to start??

Har hänt massor och ingenting typ. Det är väl därför jag inte bloggat på länge.

Har signat upp mig till ett gym, jäkligt skönt att komma igång. Förra helgen var jag och Johanna på ett cross fit pass i Luxemburgparken. Jag var lätt självmordsbenägen tre dagar efter det. Mina muskler undrade vad fan som hände.

På måndagen var det en på jobbet som frågade vad som hade hänt för jag gick så konstigt. Mina muskler har hänt!!!


Igår hade vi iaf pokerkväll hemma hos Mattias. Vi hade face-tema. Många olika stilar.


Jag körde på affrot ihop med Ali G där bredvid.

 



 


Patriks muche är inte att leka med och Johanna är ju bara såååå snygg!!!!

 


Värdparet Marge(Mattias) och Emelie

 



 


Flickorna!!!

 


Det spelades faktiskt poker också, och dracks champagen, vin mm. Vi åt även middag innan vi började spela. Himla gott. Fick dock inte med maten på kort.



Ali G klippte senare till sin muche för den var ett irritationsmoment i maten osv.

Det lades även till vissa franska detaljer.

 


För att sedan go all french!!

 


Det provades varandras accessoarer

 


Dessa brillorna vill jag ha!!!

 


Marge o jag hängde en stund också

 



Poker face i den här gruppen var inte helt lätt.

 


Smack!!!

 


Världens bästa Johanna!!!

 


Tror att det är nån form av dans med iPad som pågår här.

 


Grooovy!!! Det kan ha varit Boggy Wonderland med Earth Wind and Fire som spelades här

 


En underbart rolig kväll. Tack alla som var med, I had a blast!!!


Idag snöar det. Första gången denna säsongen. Me not like. Det kommer bli kaos och ren och skär panik på alla sätt i trafiken. Både kommunalt och bilar. De vet inte vad vinterdäck eller snöplogar är här. Det är antingen sommardäck eller snökedjor. Inget mellanting.

Kan bli intressant. Men man får göra det bästa av det. Bara att klä sig varmt och ge sig ut.

Ha en underbar dag!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards