Alla inlägg den 27 september 2011

FYI

Av Susanna Carlsson - 27 september 2011 12:54

Tanken är att jag skall blogga om helgen i Gbg och lägga ut bilder på brudparet. Så det kommer.

Det enda jag väntar på är ett okej från brudparet att lägga ut bilder på dem på min blogg. Jag är av den uppfattningen att jag lägger inte ut bilder på kompisar o familj på Facebook eller här eller någonstans på nätet utan att jag frågar dem först. Speciellt inte från ett bröllop.

Men jag lade ut en bild på mig och Johan på fejan, resten kommer inom kort :-)

Kan iaf berätta att vi åkte till Gbg på fredagen och mötte upp min pappa så jag fick ge honom en kram. Sen mötte vi upp Joel och Ylva och deras söta Lilly, 9 månader.

Vi skulle bara gå in på tiger och köpa ett skärp till Johan och kommer ut med en helt ny kostym och köpte man det fick man även en skjorta, skärpet då som vi faktiskt skulle köpa, och en vinterjacka. Jag köpte den klänningen jag hade på mig på bröllopet dagen efter.

Väldigt lätt att göra slut på pengar inne på Tiger.

Sen mötte vi upp Peter och så gick vi allihop och åt inne i Saluhallen.

Det var längesedan kan jag säga. Först kom jag inte ens ihåg vart saluhallen låg.

Pinsamt!!

Sen åkte vi hem till Peter och Åsa och kollade in deras nya hus som de köpt i Nödinge. Himla fint. Åsa lagade älgstek med kantarellsås, gud så gott, och sedan spelade vi spel. Ett spel om hur väl man känner varandra som ett par. Jag och Johan kom på delad förstaplats vilket var väldigt konstigt då de andra paren varit ihop i typ 8 år.

Men det var kul.

Sen var det läge att sova skönhetssömnen inför lördagen då vi skulle gå på Åsa och Lars bröllop. (Ja det är två Åsa med i denna texten :-) )


Som sagt, bilder kommer :-)


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards