Alla inlägg den 11 september 2011

Av Susanna Carlsson - 11 september 2011 15:25

Jag vet, jag är sämst på att blogga. Jag hinner inte.

Jag kommer hem från jobbet tidigast runt halv sju på dagarna och sedan ska man gå och handla, laga mat, äta mat, och fixa hemma så att det inte ser ut som ett bombnedslag och sedan är klockan 22 och jag somnar. Ja, jag vet, kanske är tidigt men jag gillar att somna tidigt :-)


Denna helgen har iaf varit lugn. Vi var ute och käkade thai i fredags och igår var vi och fick varsin helkroppsmassage. Eller snarare en timme var där de stod och smörjde in oss i massageolja. Knåda liksom, det är därför jag är här. Jag kan ta på oljan helt själv om det ska vara så. Så det var synd, var rätt misslyckat faktiskt. Jag hade köpt ett presentkort till Johan när han fyllde år så det var dags att utnyttja det nu.


I går kväll var vi ute och åt med en kollega till Johan och idag har det inte hänt mkt alls. Samma kollega som vi var ute och åt med igår kommer hit idag så vi ska göra fisksoppa och vi har redan gjort egen aioli. Har varit ute på förmiddagen och handlat lite inför middagen.


Måste nu börja förbereda lite här nu ochikväll blir det väl den sedavanliga söndagsångesten inför en ny vecka :-)

Men veckan som kommer ska bli kul för jag ska åka till Madrid ons-fre. Ska på utbildning så det ska bli spännande.

Ska försöka ta massa kort där, jag lovar




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards