Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Susanna Carlsson - 6 mars 2012 14:34

Idag är jag hemmaoch är sjuk. Började känna igår att jag började må kasst och jag sov inte så mycket i natt. Sen gick jag till jobbet ändå, enveten som man är så tror man att det blir nog bättre efter några timmar. Varför lyssna på sambon när han säger att jag nog borde stanna hemma. Nej då, nu äker vi. Sen åkte jag hem efter ungefär 1,5 timme. Känns som en bra dag på jobbet. Nöjd med min insats :-)

Jobbar hemma istället men jag tänkte gå och blunda lite här strax för jag är helt färdig. Det är jobbigt att vara hemma i mysbyxor och sitta och jobba.


Så skönt att det är mars nu, lite närmare våren. Men det blir ju aldrig vår här, vi fick känna på den förra helgen men sen drog den sig tillbaka. Fegt!!

I helgen var jag och Johanna ute och partajade. Vi körde lite förfest hemma hos henne, skumpa och jodgubbar får man ju ha.

 


 


På nått sätt lyckades vi spendera runt fem timmar hemma hos Johanna innan vi tog oss ut, det ingick diverse sminkningar och testande av hattar.


Sen gick vi till ett ställe som hetter Bus Palladium. Himla kul. Två våningar med lite olika musik på vardera våning.

   


Jag var väldigt färgglad för årstiden, kände att jag är trött på svart nu. Let´s go 80´s!!!


Lite otippat springer vi på två killar på denna klubben, fransmän, oberoende av varandra som pratar svenska.

Fatta när nån helt plötsligt säger "Pratarrrrr ni svenskaaaaa? Jag borrrrr i Borrrrlängäääää"


Det finns många följdfrågor på det. Varför då? Vad gör du här? Vad gör du där? Osv.


Blev lite sent och jag var inte hemma för än klockan halv fem på morgonen. Himla kul hade vi iaf, dansades en hel del.


Nu ska jag gå och blunda lite, det är jobbigt att vara sjuk.

So long!!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards